Všeobecné obchodní podmínky pro poskytování poradenství

Všeobecné obchodní podmínky pro poskytování poradenství

 

Romana Prokopová
Havanská 2824
390 05 Tábor
IČO 73482072

Korespondenční adresa: Kotnovská 175, 390 01 Tábor

Email: info@romanaprokopova.cz

Zapsáno v živnostenském rejstříku vedeném u Městského úřadu v Táboře, Obecního živnostenského úřadu pod sp.zn. R-META 2888/2022 OŽ/ekaf

  1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

Tyto VOP upravují smluvní vztah mezi Romanou Prokopovou (IČO: 73482072), se sídlem Havanská 2814, 390 05 Tábor, e-mail: infoinfo@romanaprokopova.cz (dále jen „RP“) a fyzickými osobami (dále jen „Klient“), které využívají služby osobního rozvoje, koučinku a/nebo poradenství v oblasti užívání Bachových esencí poskytovaných RP.

  1. Tyto podmínky se vztahují na objednávky a poskytování konzultací, koučovacích setkání, poradenství, online i offline programů, individuálních i skupinových setkání.
  2. Uzavřením smlouvy Klient potvrzuje, že se s těmito VOP seznámil a souhlasí s nimi.
  1. CHARAKTER POSKYTOVANÝCH SLUŽEB
  1. Služby RP mají podpůrný, rozvojový a sebepoznávací charakter. Nejedná se o zdravotní službu ve smyslu zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách.
  2. RP není zdravotnickým pracovníkem, psychoterapeutem ani klinickým psychologem. Poskytované služby nenahrazují lékařskou ani psychoterapeutickou péči.
  3. Bachovy esence nejsou léčivem, potravinovým doplňkem ani výživovým doplňkem. Jedná se o čistě přírodní energetické produkty, které mohou podpořit emoční rovnováhu, ale nemají schválené léčivé účinky.
  4. Klient využívá služby RP na vlastní zodpovědnost a v plném vědomí výše uvedeného. RP není odpovědná za žádné rozhodnutí, které Klient na základě konzultace učiní, ani za případné přímé či nepřímé škody.
  1. OBJEDNÁVKA SLUŽEB A VZNIK SMLUVNÍHO VZTAHU
  1. Klient si službu objedná osobně, případně prostřednictvím telefonu, e-mailu, online formuláře nebo jinou elektronickou cestou. Po poskytnutí služby klient hradí za službu prostřednictvím vystavené faktury.
  2. Smluvní vztah vzniká potvrzením objednávky, čerpáním služby nebo úhradou ceny služby.
  3. Cena služby je vždy sdělena předem. Úhrada probíhá bezhotovostně převodem na účet uvedený na faktuře.
  1. STORNO PODMÍNKY A ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
  1. Klient má právo zrušit nebo přeobjednat domluvený termín konzultace nejpozději 24 hodin předem, a to e-mailem nebo jiným jasným způsobem.
  2. V případě zrušení méně než 24 hodin předem nebo nedostavení se bez omluvy, účtuje RP storno poplatek ve výši 100 % ceny služby.
  3. V případě online produktů (např. e-book, kurz, webinář) nemá Klient po zpřístupnění obsahu nárok na vrácení peněz, jelikož se jedná o digitální obsah dodaný bez hmotného nosiče.
  1. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
  1. RP se zavazuje chránit osobní údaje Klienta v souladu s nařízením GDPR. Podrobnosti o zpracování osobních údajů naleznete v dokumentu Zásady zpracování osobních údajů, který je dostupný na Zásady ochrany osobních údajů – GDPR – Romana Prokopová
  1. ODPOVĚDNOST
  1. RP poskytuje své služby s nejlepším vědomím a svědomím. Výsledky spolupráce však závisí na osobní aktivitě a rozhodnutí Klienta.
  2. Klient bere na vědomí, že za svůj život, rozhodnutí a zdraví nese plnou odpovědnost sám.
  3. RP neodpovídá za žádné přímé, nepřímé či následné škody, které by mohly vzniknout využíváním služeb nebo v souvislosti s nimi.
  4. V případě online komunikace (e-mail, videohovor apod.) nelze zcela vyloučit bezpečnostní rizika – RP upozorňuje Klienta, že taková komunikace může být vystavena riziku ztráty dat či zásahu třetích stran.
  1. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
  1. Tyto VOP nabývají účinnosti dne 6. 4. 2025.
  2. RP si vyhrazuje právo tyto podmínky kdykoli jednostranně upravit, a to oznámením změny na svých webových stránkách či jiným vhodným způsobem.
  3. Právní vztahy mezi RP a Klientem se řídí právem České republiky.
  4. V případě sporu má Klient možnost využít mimosoudního řešení spotřebitelských sporů prostřednictvím České obchodní inspekce, www.adr.coi.cz.